från o med nu kommer ni inte kunna se något från mig om mat, kost, för o efter bilder.. alltså ingen inspiration lr motivation från min sida. utan kommer sätta lösen på min blogg lr hålla allt för mig själv., eftersom vissa inte verkar kunna ta att alla har olika val hur man vill leva.
#1 - - Caroline:

Lyssna Inte på de som ger negativ energi! Vänner är till för att stötta, puscha, finnas.. De som inte tillför positiv energi är inga vänner! Tyvärr:/

Svar: du har ju så jävla rätt!! de ska ja tänka på i fortsättningen! <3 tusen tack :)
cindy

#2 - - Anna (sigge):

Skit i alla andra, du e grym o stor inspiration o dom som inte vill ta del av de, their loss!! Låt inte dom förstöra för dig!! <3

Svar: tusen tack hjärtegull!! du är för underbar, ska tänka på de så fort ngn kmr med negativ energi :D <3
cindy

#3 - - Helena och klara:

Som dom andra! Lyssna inte på andras negativa energi! Du kan du vill! Det är bara den svenska avundsjukan på att dom inte orkar och inte vill och då vill dom bara förstöra för dom som klarar det!

Svar: ååh goa du! du har så rätt egentligen.. borde lyssna på er fina människor :D
cindy

#4 - - Amanda Nilsson :

Det är då du ska forsätta att skriva om det! Ta ingen skit! Krusa inga!!!

Svar: tack hjärtat!! absolut, ingen ska få såra mig.. så nu kör vi på ännu hårdare :D
cindy

#5 - - Ida ||:

Skit i vad andra tycker!
Det är din blogg, du ska skriva vad du vill!

Svar: jo ja vet, men va mer att folk verkar störa sig på "hur jag lever" :/
cindy